DEAR LORD - PLEASE MAKE MY WISH COME TRUE ASAP

Önskelista:

1. En lägenhet i Stockholm. 
Min kravlista som innehöll att lägenheten skulle absolut ligga innanför tullarna, ha max 3 min till t-banan, ha hiss och gärna inte markplan, balkong samt långitdsuthyrning, känns som bortblåst! Har upptäckt att man absolut inte får ha några krav när man söker boende i Stockholm. Du ska bra vara tyst och se glad ut om du är så lyckligt lottad att du faktiskt får en lägenhet. Om du inte har massa pengar vill säga och köper dig en lya.
Tyvärr är jag inte riktigt där ännu....

2. Jobb

Känner mig fruktansvärt rastlös nu känner jag. Jobbar strödagar men saknar att jobba med film och event så ännu en anledning till att jag önskar bostad i Sthlm.

Ja mer än så var det nog inte för tillfället . Eller såklart är det massor men just nu ligger att få ordning på kaoset högst upp på listan... !!




Ja, om man ändå vore en katt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0